http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

6.1.09

OLVASÓNAPLOM

Köszönöm mmama meghivását olvasónapló irásra. Hát van mit szégyelnem nem jutot sokszor kezembe könyv az elmúlt évben. Csak mesekönyv az unokáknak olvastam .Nagyon sok váratlan d olog történt nálunk az elmúlt évben .Az egészház festése és egyébb felujítások falbontástol kezdve minden volt és mint ilyenkor van most csináljuk még ezt is azt is meg .Igyekeztünk berendezkedni nyugdijas éveinkre .És a legnagyobb munkák kellős közepén vesztetem el azt akinek az életem köszönhetem imárom 58 éve.Nagy nagy csapás volt az ő elvesztése,az egész családnak. 8 éves korom ota őzvegyen nevelt engemet és a bátyámat .Mindig dolgozni látam őt .Hát ilyen szegényesre sikeredet az én olvasónaplóm .Vissza gondolva lehet, hogy az olvasás oldotta volna a bánatom nem tudom .De nem volt lelki erőm olvasni .

Nincsenek megjegyzések: