http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

13.1.09

VAN EGY SZIVECSKÉM DE KITÖL?


Ezt a kicsi kis szívecskét a Tatabányai varrós napon kaptam novemberben . Akitől kaptam láttam arcán ,hogy nagy, nagy szeretettel adja nekem a rózsáért .De nagy volt a forgatag sokan voltunk .Nem kérdeztük kivagy, csak szívtuk magunkba az ujonan tanult foltos dolgokat. Ezt a képet ma találtam meg a böngészés közben és azt hiszem ő ül mellettem .Szeretném öt megtalálni .És ilyenkor jut eszünkbe milyen jó is volna használni azt a kis foltos kártyát. Mert ügye azon van név cím és egy kicsit mi is .De holtig tanul az ember .Most ez a fogadalmam kártya készítés fog beindulni.

4 megjegyzés:

Endy írta...

Izgulok èrted, hogy megtalàld a szìvecskès szemèlyt!
Megkaptad a Luijo-jàtèkàhoz a cìmet ahova kuldened kell az ajàndèkot? Mielott elkuldod Luijo szeretne ròla egy fènykèpet(az àltalad kèszìtett ajàndèkokròl).Kuldèsi hatàrido jan 31.

Marika írta...

Remélem sikerül megtalálni. elküldtem a fotot .Hétfőn adom postára .Köszönöm a segítséged .

magneszs írta...

Rád találtam, rám találtál. Ápr.4-én remélem megint találkozunk.

Marika írta...

Magnessz !Igen én megyek nagyon örülök ,hogy megtaláltál