http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

3.6.09

SÁRGA ÉS ZŐLD .


Nagyon szeretek anyagot festeni . .Nálam mindegy tél van vagy nyár .De nyár az igazi , nagyon jó nézni, ahogy a szél lengeti a megfestet anyagokat .Ezek a munkáim már régebbiek,de nagyon kedvesek .Nem tudom miért a szükséges szint megfestem, de a befejezés biztos ,hogy a sárga és a zöld különböző árnyalata .Így volt ennél a takarónál is .Kék színnel kezdtem mivel arra volt szükség.De a vége felé már e színek jöttek elő.Már a szárításnál elterveztem ,hogy ezekből a színekből férjem szülinapjára ősz takaró fog készülni .A teve pedig egy/turis/ ingen tevegelt ,most már egy jó ideje ezen a fali képen várja őt és utasát haza e kedves mosolygós hölgy.

2 megjegyzés:

Trudi írta...

Nagyon szépek a festett anyagaid, újra csak ezt mondhatom. Tetszenek a faliképek is! Most már talán én is újra kedvet kapok, hogy megvarrjam a képeket a gyönyörű festett anyagokból, amit kaptam Tőled!

Marika írta...

Jó hallani újra rólad!