http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

22.6.09

VÉLETLEN TANFOLYAM!

Szombat délután tanfolyamon vettem részt Tatabányán .
Véletlen folytán régi ismerőssel,Edinával találkoztam és mesélte, hogy bele szerelmesedet, Ő is a folt varrásba ,jár tanfolyamra.
Na mit ad ég oda jár ahol én is tanultam .
Na nem kellet több, akár mit is tanulnak megyek én is !!
Telefon Margitkának, csapódhatok -e a csoporthoz .
Igaz az utolsó össze jövetelük volt ,de nagyon kedves jó hangulatú kis csapat volt.
Ezt a katedrál táskát készítettük .
Végre van a közelembe folt varrós Edina személyében, nagyon ügyes és szép dolgokat készít.
Köszönöm Edinának itt is az oda, vissza szállítást.

2 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Szép lett a táska!Szeretem a katedrált és a virágos textilt is.Együtt is jól mutatnak.

Edina írta...

Drága Marika!
Igazán nincs mit köszönnöd, nagyon örülök neki, hogy velem tartottál! Tényleg nagyon klassz lett a táska, az enyémet anyukámnak ajándékoztam, mert annyira tetszett neki. Most a hugomnak fogok készíteni ebből a virágos anyagból, ma festettem meg a hátoldalhoz és a béléshez az anyagot, egész jó lett így nedvesen, remélem ha megszárad is szép színe lesz:)