http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

22.10.09

ZSENILIA




Még aktív dolgozó voltam már akkor tanítgatam magam a folt varrás rejtelmeibe .
Gondolva mire nyugdíjba megyek (40 év után) legyen mit csinálni .
Véletlenül akadtam a Foltvarázs kézimunka újságra ,
Előfizetem fél évig jött is, második félévvel már voltak gondok de előbb utóbb jött is.
Új év új befizetés újság sehol két három hónapig még tudtam telefonálni hitegetek most ez meg az .
De nem sokkal később már a telefont se vették fel, de felvette valami kinaiboltos.
Még annyit se mondtak bocs ,le léptek a befizetéssel ,gondolom sokan voltunk így.
Na ebből az újságból rendeltem meg ,az első kőrkést ,vágó lapot és Imregh Magda Csodálatos zseníliák című könyvet .
Nem volt meg állás varrtam a zseníliát de sokat szenvedtem vele először kicsiket de egyre merészebb lettem és növeltem a méreteket.
Így készült el az Öreg akác és a Szapáry kastély már négy éve 120x95 cm
Akácfa - ültetve: 1710.

3 megjegyzés:

Trudi írta...

Nagyon szép! Igazán büszke lehetsz magadra! Ahányszor belépek a blogodra és elolvasom a mottót és a címet, mindig jobb lesz a kedvem, de nem tudom tartósan elhinni sajnos, hogy nem vagyok öreg új tervek megvalósításához. Valami baj lehet velem, mert az utóbbi években semmi nem az igazi.

Jutus írta...

Nagyon ügyes vagy!Ezt csak így könyvből tanultad meg?Hát nem tudom,de azt hiszem ez nekem nem menne,valószinűleg más áll hozzám közelebb azért.Gratulálok!!!

bruercsi írta...

Ejha! Nagyon szép, Imregh Magda is büszke lenne rád!