http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

7.12.09

Továbbküldös képeslap


Virtuális képeslapot kaptam treborettától .
Nagyon szépen köszönöm.
Szeretek nála, kóborolni  fiatalos lendületével készíti szép  munkáit .
Jó játékot is indított nem rég, kicsit mást mint a varrás, de a varrásból indult ,nagyon jó kis móka volt .
 Akkor most én is továbbküldöm a képeslapot
Mmama.
foltmoly
frida
kovacsnejulcsi
A neveket nem tudtam be linkelni  elnézést de már nem merem piszkálni a dolgokat ,meg azt hiszem már el is felejtettem .
Na jó öreg vagyok .
Így sem vagyok még mindig frissítve.
Nem tudom az okát :(

3 megjegyzés:

t®eb♥®etta írta...

szia Marika, elösször is köszi a dicsérö szavakat:), másodszor, egy kis segítség: amikor a bejegyzések szerkeztésében vagy, és kijelölöd a neveket (elösször csak egyet),utána a szövegszin mellett rámész arra a furcsa izére(link) és oda az URL- hez beirod a kiválasztottad blogcímét.Remélem érthetö volt a magyarázat, és tudtam egy kicsit segíteni:D

Edina írta...

Köszönöm a képeslapot!:)
Képzeld, most benne voltál a frissítéseim között!:))

Lente Julcsi írta...

Kedves Marika köszönöm a lapot!Tegnap én is rád gondoltam (többek közt),mikor kaptam egy díjat,tehát kukkants be hozzám!
:o)