http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

5.1.10

Festet anyag ajándék.

Megpróbálok minden nap csinálni valamit ,anyag eltüntetés céljából .
Sok a felgyülemlett festet anyagom .
 Mért kell  nekem mindent ki  próbálni.?, Nemtom
De hát mit csináljak ha  én festeni is ,meg  varrni is szeretek  .Tényleg kellene nekem is játékot hirdetni .
Már több mit egy éve van blogom ,de még nem hirdettem játékot .
Az ajándék festet selyem molinó lenne.
Szülinapom is lesz, hát most  én adnák ajándékot .
Mit gondoltok jó lenne ez ajándéknak ?
Azért kíváncsi lennék a véleményetekre , mielőtt elindítom .















8 megjegyzés:

Ida13 írta...

Igen. Határozottan jó ötlet lenne. Engem már be is vehetsz a játékba!

Rita írta...

engem is :-))))

KicsiKató írta...

Én is tudnék vele mit kezdeni, ha megnyerném:)))

Lente Julcsi írta...

Azért kell mindent kipróbálnod,hogy gyönyörködhessünk kedvünkre :o)Szépségeset alkottál megint!
Én is jelentkezem a játékra már most!Kecsegtető :o)

Endy írta...

A jàtèkra èn is jelentkeznèk, ha beveszel!? Nagyon jò lett! ..ez a habos festèssel kèszult anyag?

Jutus írta...

Itt vagy itt vagyok!!!!!!
Elsem hiszem hogy beengedet a gép vagy a rendszer,pedig mennyit próbálkoztam!!!Most megyek olvasni,mert nagyon sok a lemaradásom!!!!!

Edina írta...

Szerintem vedd is elindítottnak a játékot!:) Én is jelentkezem!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.