http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

17.2.10

Csak jön már a tavasz

Virágaim kezdenek nyílni.
Remélem jön a tavasz .
Nagyon sok hó olvadt el ma.
 
Az orchideák nagyon nehezen nyiladoznak, szerintem azért mert minden nap többször is nézegetem ,és mindig egyformának látom .
Hat cserép klívia van de ahogy elnézem megint csak kettő fog nyílni .
Soha többé szét nem szedem őket ,szétszedtem és azóta csak héhe hóba nyílik hol egyik hol a másik.
Papagáj virágom is még fiatal állítólag négy öt évesen nyílnak.
Hát én" má" nagyon várom.
Fokföldi ibolyák is nagyon szépen be indultak .

3 megjegyzés:

Rita írta...

Marika! Tapasztalat: nem szabad a kliviát szétültetni!!!!! Már a nagyim is mondta!!!!

Marika írta...

Máááár tudom :(((

Jutus írta...

Nekem egy hónapja hozott az orhideám egy hosszú szárat és apró bimbókat és ott megállt valamiért. Nem akar tovább nőni,lehet hogy csak a tavaszra vár.A tied nagyon szép,te biztos közelebb leksz a tavaszhoz!:))