http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

12.5.10

Kiállítás magamnak


Előszedtem az utóbbi időben készült munkáimat .
 Kipakoltam a saját szobában és saját  magamnak kiállítást rendeztem .
Most így tetszik  ,mivel ez a felső szinten van így nem zavar senkit a családba ez  a mostani mániám .
Jó zsúfolt lett de kevés a hely  kint az előtér a varrós
Az ágyam főlé került a letűzött  tükrös papalan .
 










Varrós sarok, csak azért van egy kicsi rend mert ma két varrós barátnőm látogatot meg Tatabányáról,hát nem fogadhattam őket ,abba a nagy rendetlenségbe össze pakoltam, na egy hétig semmit nem fogok meg találni .










Rhododentron is nyílik félek a sok viharos eső leveri virágot .

11 megjegyzés:

Monika írta...

Milyen zseniális ötlet!!!!Nem is szabad eldugni ezt a sok szépet!!!!

F.Gina írta...

Szép a kiállításod, megérdemelne egy galériát :)) A patchworkos barátnőt nem zavarja a rendetlenség, mintha otthon lenne :))

mmama írta...

Gratulálok a kiállításhoz :))
Meglepted magad , magad !

Trudi írta...

Nagyon jó ötlet, de miért nem próbálod valahol kiállíttatni, nincs nálatok művelődési ház vagy valami hasonló? Másoknak is örömet szereznél vele!

KicsiKató írta...

Jajj, de nagyon szépek így egy csokorban... a lepkés a kedvencem!:)

Lente Julcsi írta...

Nagyon jó ötlet valóban!És milyen szépek így együtt!

Jutus írta...

Mondtam már régebben is ,de most is megismétlem,kell neked egy kiállítás!!!Gyönyörű dolgokat varrsz,ezt másoknak is meg kell mutatni!!!:DDD

ezkriszti írta...

Gratulálok! Remek kiállítás. :-)
Sok kedvencem van köztük.

Edina írta...

Aztaaa! Marika, ez nagyon jó!

Orbis írta...

Nagyon jól néznek ki! A fás a kedvencem. És ezek ugye sk. festett anyagok?

Marika írta...

Kedves Lányok !
Köszönöm ,hogy meg tekintetétek SK kiállításom .
A kedves meg jegyzéseiteket és a biztatást,külön köszönöm .
Orbis! Igen mind saját festésű anyag .