http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

28.5.10

Nem ilyen lovat akartam

De hát ilyenre sikeredet ,csak fehéren szeretem volna tűzni a lovat de úgy sem volt jó na meg így se .
Már nagyon régóta szeretem volna lovat varrni de nem mertem hozzá fogni , hát most neki fogtam .Hirtelen látszik is nem terveztem meg alaposan .
Vannak hibák de még tudok rajta javítani .Valahogy az orra olyan furi, na majd a lovas ember  (azuram) meg kritizálja  hát Ő könnyen van ismeri a ló minden porcikáját .

3 megjegyzés:

Rita írta...

<tyüha, trapunto minta!!!!!!!!! Nem könnyü! Amikor utoljára csináltam a harmadik nekifutásra lett csak jo.

Kata írta...

Ez mesés!
Édesapám is lovas ember, neki is biztos nagyon tetszene :)

Edina írta...

Szerintem nem furi az orra, a nyakát vastagítsd meg ha tudod. Különben nagyon ügyes vagy, én biztosan nem mertem volna nekiállni!