http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

23.8.10

SIKERÜLT !!!!!

Ezt a levelet kaptam most délután sikerült megnyerni a versenyt :))

 most nem jut eszembe semmi csak ennyi

KÖÖÖÖÖSSSZZZZIII




NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKI SZAVAZATÁT !


Hi Marika,

Congratulations, you won last week's Flower quilt contest. The quilting
on your flower baskets quilt is gorgeous. Christine from Around the
Block Quilters Shop will send you an email with your gift certificate to
use at her online shop.

Cheers,
Michele

WEB FORDÍTVA 


Hi Marika,
Gratulálok, nyerted a múlt heti virágot paplanverseny. Az steppelő
a virágkosaraidon paplan nagyszerű. Christine a környékről az
Block Quilters Shop az ajándékokleveleddel egy emailt fog küldeni neked
használat az online boltjánál.
Egészségedre,
Michele

29 megjegyzés:

mmama írta...

Marikám gratulálok !

Steffi írta...

Herlichen Glückwunsch, freue mich sehr für Sie!!!

LG Steffi

Monaline írta...

Gratulálok!:)

Tiffanylda írta...

Sok szeretettel gratulálok!:) Gyönyörű a munkád, megérdemelt az elismerés!!!

Mehike írta...

Gratulálok! Örülök, hogy én is hozzá járulhattam az első helyedhez.
Nagyon szép a munkád

Unknown írta...

ennyi Mama. :D én megmondtam :D

Lonci (Győr) írta...

Gratulálok az első helyhez, szép munka, még szebb tűzéssel:-)))

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon örülök!! Már csak azért is, mert én is szavaztam! :-)) Gratulálok! Nagyon szép munka!!!

Erzsébet írta...

Gratulálok!!! Gyönyörű munka volt, megérdemelte a sok szavazatot. Örülök, hogy hozzájárulhattunk mi is a sikerhez :-)

Berry írta...

Gratulálok én is! Hát nem ez a blogod címe is? Az álmok valóra válnak? Igen, ráadásul megérdemelten!

Edina írta...

Nagyon örülök, megérdemelted! Gratula! :)

Marika írta...

Köszönöm lányok mindenkinek aki velem örül :)
Nem nagy világ rengető dolog de nekem sokat jelentet :)
És jelet az is hogy velem vagytok és drukkoltatok
De külön köszönöm unokámnak VIVIKÉNEK Ő bátorított biztatot küldjem el
""Jómama ennek sikerülni kell ""!!

Unknown írta...

és milyen jól tettem :) imádlak mama. igen büszke vagyok rád. :)

Hencsilli írta...

Szívből gratulálok !:)

F.Gina írta...

Gratulálok !

Ábrahámné Éva írta...

SZÍVBŐL GRATULÁLOK ,NAGYON MEGÉRDEMELTED GYÖNYÖRŰ DOLGOT KÉSZÍTETTÉL .
ÖRÜLÖK HOGY SEGÍTHETTEM A SZAVAZATOMMAL.

Kata írta...

Szívből gratulálok!!!!!!!

Györgyi írta...

Gratulálok, nagyon megérdemelted!
Végig néztem az összeset, a tűzés szerintem a tieden a legszebb.
Igaza volt az unokádnak! :)

Szegusz írta...

De jó!!!! Gratulálok!!!!! :)))

Lonci írta...

Gratulálok:)))))))Ez nem volt kétséges, mert gyönyörű munkával pályáztál:)

ParisMaddy írta...

yeah! Congratulations. AWESOME.

Ági írta...

Szívből örülök, megérdemelted a győzelmet, hisz gyönyörű lett a munkád!

Trudi írta...

Gratulálok!

Lente Julcsi írta...

Hurrá!!

Marika írta...

KÖSZÖNÖM LÁNYOK !!!:)))

Marika írta...

Gratulálok, Marika!

Körmi írta...

Gratulálok!! :D

bruercsi írta...

Igen, igen, igeeeeeeen!
Mert megérdemled!!!! :)) Gratulálok!!

gromine írta...

Gratulálok!:))