http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

1.8.10

TÁBOR LÁTOGATÁS

Nem tudtam rész venni az idei Tbányai táborba ,csak szombaton látogattam meg a lányokat .Egy frissen varrt nyári táskával érkeztem de úgy bele merültem a vásárlásba ,hogy táskát kellet varrnom .Még jó hogy volt szabad gép :) (Hát hogy néztek volna ki reklám szatyorba a szép anyagaim)Na  így sikerült  két táskával érkeznem haza.Mert hát kellet 3x 2m egy színű anyag  , 4m lepedő vászon ,meg 3m vatelin is , ja és fehér cérna mivel  a tűzéshez nagyon sok fogy .Hát még illanófilc is kellet .

Telefon könyvlapjaiból készült kosár fonás tudományát tanultam ,már csak festeni kell.
Nagyon szép nap volt .A szellőztetés,és egy kis feltöltődés  meg volt , lehet dolgozni.



3 megjegyzés:

Eta írta...

Kár, hogy nem voltam itthon, szívesen elmentem volna ismerkedni. :o(

Jutus írta...

Azt a kosárkát nagyon ügyesen megfontad,majd egy szakkörön megtaníthatnád nekünk is!!!!:))

Steffi írta...

Wunderbar was sie alles Machen!!!

Liebe Grüße
Steffi