http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

9.12.10

MÉG MINDIG AJÁNDÉK

Még mindig az ajándékok készítésénél tartok ,de már ezek az utolsó darabok .Ismerősöm  kért meg ,hogy varrjak ajándékba szeretné adni ,aztán még jött egy másik ismerősöm,de jó ötlet   nekem is kellene .Hát ezért ez a sok szett .Gondolom már unjátok , a szokásos szabad tűzéseimet,de Én nem :) szeretem csinálni, még mindig nem tudom úgy varrni ha elő van rajzolva .Van már más minta is a tarsolyomba de azok még  sok gyakorlást kívánnak.Majd mutatom ha már mutatható szintet elfogom érni .
De még az Én szeretteimnek nem varrtam semmit :( de remélem össze tudok hozni valamit lánykáimnak is .

Közben a klub is gyarapodik, van jövés menés olyan jó egészséges nyüzsgés van .
Van ki csak hamar  beszalad jaj sietnem kell de nézzétek ezt varrtam  pénteken jövök ááám.Nagymama virágos kert mintával készítettük ezeket a kis terítőket ,holnap már csak beszegjük  ,és ezek is mennek a  Karácsonyi vásárba  17-én .

7 megjegyzés:

V A N I A írta...

I tuoi lavori sono sempre bellissimi e il tuo blog anche! c'e' tanto da imparare davvero tanto!
sei molto brava e mi piacciono i tuoi lavori patch.
ciao vania

Lonci írta...

Nagyon sokat dolgozol, pihenésre mikor jut időd?
Örülök, hogy sikerült összehozni a klubbot és lelkesek a tagok:)

Ági írta...

Nagyon szép darabok lettek, gyönyörű a tűzés is!!!!
Megértelek, én sem kedvelem az előre kirajzolt mintát tűzni. Olyan, mintha lefognák a kezemet, de lehet, hogy ebbe is majd belejövünk és megszeretjük?
Ági

Juana Castañeda írta...

Bonitos regalos.
Un beso.

Ivory Spring írta...

Hi Marika,

Greetings from USA. Thank you for leaving the kind comment on my quilts on my blog.

Your Christmas projects look lovely. I see some lovely quilting there. :)

ParisMaddy írta...

Hello Marika. Nice gifts you are making.

Debi írta...

The pieces are wonderful! I just love hexagons. Thanks for sharing your blog with us. Your work is awesome.