http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

19.10.11

EGY BÁLI RUHA 1969

Nagyon rég korombéli" lányok" még emlékeznek rá biztosan  a hatvanas években volt nagy divat a hímzett ruha .Nekem ilyen volt ,dédelgetem néha előveszem nézegetem ,és eszembe jut régi szép idők emléke . Katalin bálra varrattam hú de jó bálok voltak is akkor  .Győrbe hímezték  ki , két idős hölgynek volt kis üzlete a Baros utca vége felé lottó presszó volt mellette.Sajnos  nem emlékszem a hölgyek nevére ,nagyon kedvesek voltak és csodálatosan hímeztek.Hát ez volt az Én Katalin báli ruhám 1969 -ben 42 ÉVE



Terliszter
Gyapjú és poliészter keverékéből készült könnyű, gyűrhetetlen szövet.
(Fel kéne próbálni vagy ne okozzak magamnak nagy csalódást )Á össze hajtogatom elrakom majd megint előszedem nosztalgiázni.





Quilting

2 megjegyzés:

MrsSame írta...

Olyan szépek ezek a hímzett ruhák.

Hencsilli írta...

Nekem is nagyon tetszenek! Volt egy szép koszorúslányruhám kislánykoromban - most találtam meg nagymamámnál! Kézi hímzéssel volt díszítve! Előszedem és én is megmutatom majd. Anyunak is voltak ilyen ruhái, volt olyan hímzett tunikája amit én még a 90-es évek elején diszkóba is felvettem - akkor kezdett valahogy visszajönni a divatba, de sajnos gyorsan ki is ment belőle :(( Én is szívesen hordanék most is ilyeneket :D