http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

28.2.12

ELKÉSZÜLT

Itt már éreztem valami gond van , csuszás van meg egyéb apróságok amik aztán a  munka végével hát jó   tanulságos eredményt hoztak. Még  egy kis olaj a gépről  miért ne , mivel tűzés előtt olajoztam .Pedig Márta néni meg mondta nem olajozni tűzés előtt.







Tanulság meg van hát megint tanultam ,saját hibánkból a legjobb mert legközelebb biztos nem így csinálom  az biztos .    Azért nem teszem vissza a láda fiába mivel az "alapanyag" onnét került ki ,van hely hova tegyem és nem is nagyon fognak látszani "sebei"  meg  minden nap nem jön hozzám  foltvarrós sem mert csak az Ö szemük látná meg rögtön a hibákat.Azért szeretem mert benne vannak a filléres emlékeim .


5 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Csodálatos lett !!!!!!!!!!!Nagyon ügyes vagy !!!!!!!

Zsuzsa írta...

Marika! Ez gyönyörű lett!
Gratulálok!!!!

Luca írta...

Marika nagyon szép lett!

mmama írta...

Nagyon szép lett !
Semmi sem tökéletes mégis szeretjük :-)
Amúgy meg csak Te látod rajta.
Én csak az óriási munkát látom benne, és azt hogy szép.

Ez a gugli már megint változtatott:-(

Rozy írta...

Gyönyörű lett, és a hibákat csak Te látod. Így van ez minden alkotásnál.
További fantáziadús ötletet és szép kivitelezést!