http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

20.2.12

LEMARADÁSAIM ÉS A TŰZÉS

Elmaradásaim vannak a közösen varrunk csoportba most már csak egy van amivel adós vagyok, héten azt is meg csinálom remélem .A tűzéssel is haladok csak mindig újabb ötlet adódik és akkor borul minden előre el tervezet minta ,ezért szoktam mondani előre tervezek ,de minden a gép alatt dől el .Remélem befejezem a héten 


CSOPORT MUNKÁK
Van amit nem varrtam alapra még majd ha mind meg lesz mert más tervem van az össze állításra.





5 megjegyzés:

Rita írta...

Szia! Nagyon jók lettek a blokkjaid. A héten pont nem lesz új feladat, be tudjuk hozni a lemaradást!

mmama írta...

Az a tűzés az gyö-nyö-rűűűű !

Én kivettem ezeket a fránya betűket innen alulról nálam.

nemvagyokrobotnemvagyokrobot........

Ili írta...

Gyönyörű lesz!!! Vagy is már most is az!!!

Ábrahámné Éva írta...

Húúúúúúúú de csodaszép lesz a tűzésed .
És persze a blokkok nagyon szépek ,nagyon ügyes vagy !

Lonci írta...

Ez megint nagyon szép, a blokkok is jók lettek:))