http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

5.2.12

RÉGÓTA GYŰJTÖTT

Nagyon régóta gyűjtött csipke darabkák azsúrozott ágyneműt, paplan, kispárna, nagypárna ,csipke díszeit gyűjtögettem a láda fiába .Azt hiszem van már elég amit össze tudok dolgozni talán már megért  a fejembe ,hogy mit akarok .Mert fejbe már kész .Vasalás lesz az első dolgom .De amit ma kirakok meg tervezek holnapra már biztos másként akarom .Hát ezért tervezek csak ceruzával.
Nem merem a fényképezőgépen átállítani a dátumot mert valamelyik nap meg próbáltam na három nap nem is működöt mit tetem nem tudom .Hát úgy döntöttem hagyom ,ami működik  azt ne babráld :)jelszóval.





Quilting



8 megjegyzés:

Lana írta...

Micsoda kincseid vannak! Gyönyörűek! Várom már mit fogsz belőle kihozni!

beszand írta...

Pont ezt akartam írni, mint Lana. Micsoda kincsek vannak nálad a ládafiában! Biztosan nagyon szép munka születik újjá! :)

Ábrahámné Éva írta...

Várom milyen szépséget készítesz !

Ili írta...

Én is ezt szerettem volna írni, de le is írom, hogy mekkora kincs birtokosa vagy!
Gyönyörűek:))))

Lonci írta...

Nagyon kíváncsi vagyok:))))))

peva írta...

Hát ez szép kis termés a láda fiában. Milyen kár, hogy nálam nem teremnek ilyen csoda dolgok! Várom az alkotásokat! Sok sikert és sok ötletet!

Rita írta...

Milyen jó ötlet! A ládafiából előkerülnek és ujjászületnek!

Luca írta...

Marika ezek gyönyörűek. A lelki szemeim előtt látom, hogy milyen szépne fogod letűzni majd..........