http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

18.2.12

"A SOKOLDALÚSÁG DÍJA

LUCÁTÓL És TRUDITÓL Kaptam ezt a meg tiszteltetést hogy sokoldalúság díja amit nagyon szépen köszönök kedvesek vagytok.Eddig nem volt időm fel rakni gép problémáim is voltak majdnem megadta magát a masinám .Hiába egy kis hiba is nagy tud lenni ennél a masinánál .Meg egyéb dolgaim is akadtak amik hála Isten most már jó kezekbe van , vannak.



Hét jellemző dolog rólam 

1, Szeretem és imádom gyermekeim és az unokáim ,ja és persze a Papát 41.évet tapossuk.
2Szeretem a foltvarrást de a tűzés ami nagyon elvarázsolt.♥csücske:)
3,Szeretem a régi szép míves dolgokat  ,csipke stb.és nem csak azt ami textil.
4,Szeretem a reggeleket ,egy jó kávé után amit a kopott csészémből iszom ,mert minden nap egy új kihívás 5,Szeretem az embereket  a barátaimat  tisztelem becsülöm Őket  mert Ők a barátaim.
6,Na amit nem szeretek a hideget a kapálást a hólapátolást .
7,Amit még szeretnék gyermekeimmel ,unokáimmal még sok szép évet együtt lenni  ja és a Papával.
Családdal kezdtem családdal fejeztem be a rám  jellemző dolgokat hát csak ezt rólam.
Kedves lányok már nem küldöm tovább kb veletek egy felé járunk az internet hatalmas világába és már sokan megkapták Még   egyszer köszönöm:)
Quilting

1 megjegyzés:

Lonci írta...

Gratulálok a díjhoz, megérdemelted:))))