http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

19.3.12

EGY KIS VÁLTÁS

Nagyon sok helyen látom újra kezd divat lenni a hímzés egyes ruha darabokon .Ma drukkoltam és ki is hímeztem ezt a farmer blúzt.Még lányaimmal gyesen voltam nagyon sokat hímeztem akkor is nagy divatja volt rengeteg terítőt kihímeztem . Nagyon jó volt hímezni kb 25 éve nem hímeztem újra rá kell jönni az ízére.Válogatás a minták közt és jöhetnek a farmer gatyók.Nincs megállás .De a foltvarrásban való felhasználásba  is pörögnek a gondolataim.





 nadrág is elkészült :)
Quilting

4 megjegyzés:

Trudi írta...

Tetszik, eszembe jutott, hogy én középiskolás koromban hímeztem sokat, pl. vászonra: egy bevásárló táskát varrtam belőle. Albumborítóra kalocsai mintát, amiről az osztályfőnököm nem hitte el, hogy én hímeztem. De rég is volt...

Luca írta...

Szép lett. Nem látszik a hosszú kihagyás.

Hencsilli írta...

Juuj de szép :D Nekem a hímzés valahogy nem megy, de hálistennek anyukámnak igen :) Tavaly hímzett nekem egy népviseleti pruszlikot - lehet rá kell beszéljem egy farmernadrág hímzésre is?? :D

Rozy írta...

Naaagyon jó lett!! Annyira illik a farmerhoz a színes hímzés, szinte hihetetlen.