http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

8.4.12

BŐRÖNDKE ÚJ RUHÁJA

Mivel előre dolgoztam így ma tudtam délelőtt  piacozni ,vásározni ,nagyon szeretek kutakodni minden régi csipké és egyéb textíliák közt Istenem micsoda kincseket lehet találni .Ma is találta csipkéket elég olcsón na meg alkudni is lehet sőt kell is mert anélkül nem piac a piac.De a mai nap csúcsa nekem ez a kis csuhé  bőröndke
így nézet ki valami műanyag féléve  volt a belseje ki bélelve . Mikor meg láttam Én már a rózsás anyaggal láttam .este el is készült a bőröndke új ruhája






Quilting

3 megjegyzés:

Rita írta...

Gyönyörűen átalakítottad! Mire fogod használni?

Marika írta...

Még nem tudom :)de nem tudom csipke vagy valami hasonló tudtam volna ott hagyni szerelem volt az első látásra:)

Lonci írta...

Ez a böröndke nagyon csinos lett, én csipkéket tárolnék benne, olyan romantikus a hangulata:)))