http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

22.5.12

DÍJ LUCÁTÓL

Lucától kaptam köszönöm ,hogy rám is gondolt.15 blogosnak kell tovább adni nem nevezek meg senkit akiket olvasok már mind meg kapta mindenkinek adom aki erre jár.
Hét dolog rólam .
1,41 éve házasok vagyunk és első a család, imádom a gyermekeimet és hat csodálatos unoka Jómamája vagyok
2, Nagyon szeretem az őszt ,ilyenkor a természet felveszi a szép ruháját mielőtt pihenni tér .Csodálatos színkavalkád tud lenni az erdő a mező.
3,Szeretem a barátaimat de csak az igaz barát a barát , akik hál Isten vannak és köszönöm, hogy Ők a barátaim.
4, Nagyon szeretem a régi szép míves dolgot ez lehet bármi de főleg textil.Tisztelem a készítőit .
5,Szeretem a foltvarrást de a szabad gépi tűzés ami nagyon érdekel ,szabadságot ad a foltvarrásba.
6,Imádok mindent ami csokiból van .
7,Olyan sok álmom van még jó volna mindet valóra váltani.

1 megjegyzés:

Lonci írta...

Gratulálok a díjhoz, a sok szép munkádért megérdemled:)))))