Oldalak

Google+ Followers

"Add tovább a tudományt! Valamikor elindult a foltvarró-staféta,
hogy szerteágazó világmozgalom legyen belőle.
Ma névtelen foltvarróknak köszönhetik a neves művészek is azt,
hogy kitaposták az utat. A foltvarrás közösségi tevékenység,
ez talán a legszebb (ha nem is mindig a legmutatósabb) része.
Ne felejtsd el: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle.
A féltékenység és az irigység veszélyes kór, elsősorban annak árt,
aki birtokolja. Szabadulj meg tőle"


(Dolányi Anna: Hasznos könyv foltvarróknak)


"nem tudom a szabályokat, így nem tudom megtörni a szabályokat a foltvarrásban"


"Ha nincsenek álmaid, akkor egy álmod sem válik valóra."

"Minden nagy teljesítmény egy álommal kezdődik. A tölgyfa
alszik a makkban, a
madárka vár a tojásban, és a lélek
látomásában egy ébredező angyal mozdul.
Az
álmok a valóság magjai."


http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

vasárnap, február 24

FESTET ANYAG MEGTŰZVE

A maradék festéket meg kapott anyagot letűztem ,egybe hagytam csak nyomtam a pedált ,minden meg kötés és előre tervezés nélkül tűztem, tűztem .
Gondolat űző darab lett  , ami kikapcsolt egy egy órára úgy csináltam ahogy akartam ,és ahogy kedvem volt.


2 megjegyzés:

Katalin írta...

szerintem gyönyörűű

Lonci írta...

Nagyon tetszik a festett anyagod, a tűzés szépen sikerült. Mi lesz belőle?