http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

27.3.13

FIRKA VARRÓGÉPPEL

Rég szeretem volna kipróbálni ezt a firka technikát varrógéppel,hát a tervet tegnap tett követe
,kipróbáltam.Így kezdődött.






Ez készült el de közbe biztatást kaptam küldjem el az Ír kezek kiírására ,csak zöld alap kell mivel a megkötés,hogy csak zöld és fehér kezek kellenek..Kivágás applikálás tegnap meg is lett na de a mérettel gyűlt meg a bajom nem figyeltem rá nagyobb lett, de ha ferdében fektetem a kezem akkor jó lett volna,marad nekem.

Ilyen lett zölden.














Varrtam másikat amit már a méretnek megfelelően készítem el.                    

                                                                                                                                                                       

Nincsenek megjegyzések: