http://szabonemarika.blogspot.hu/

BLOG TRANSLATOR Blogfordító

19.9.11

ESEMÉNYEK

Rég írtam már sok minden történt körülöttem .Egyik legnehezebb talán az volt és még az is ,hogy kiröpült az első fióka a fészekből.Legelső unokám Bpestre költözött, tanulmányai és munka lehetősége miatt ez volt a legjobb megoldás neki.Nehéz elviselni de bele kell nyugodni és el kell fogadni mert ez az élet rendje megnőnek ,szárnyakat kapnak és kiröpülnek(húúú,de mért bőgök) még mindig.
Na és várom még mindig,  hogy nyíljon az ajtó "szia Mamuci mit főztél"
A hétvégén itthon volt boldogan és büszkén  mesélte ,hogy eltud igazodni már a városba .
De én mégis  nagyon féltem ,olyan sok rossz történik ebbe a világba .
Pedig most már az albérlet is meg oldódott hála egy nagyon kedves foltos barátságnak.

Más események is voltak körülöttem .
Városunkba minden évben megrendezésre kerül a Kukorica Fesztivál .
Minden évben a városban élő alkotók kiállításával veszi kezdetét a két napos program .
Nagyon színvonalas jó programok vannak kicsiknek nagyoknak ,azt lehet mondani megtalálható minden kinek mi az igénye.Nem nagyon hallani már bálokról, na a mi városunkba van kukorica bál,hangulatos jó zenével.Tombola is volt egy rózsás párnát ajánlottam fel .Nyeretem Én is egy plédet ,meg egy tupperware tároló dobozt .
Kézimunka klubunk is részt vett a város rangos  eseményén.Októberbe  lesz egy éve, hogy megalakultunk,nagyon jó kis csapat alkotja a klubot.Többen indultunk de lemorzsolódás is volt,tíz tízen ketten   mindig vagyunk.
Ezeket a munkákat készítették a lányok.








        Ezt a fali képet pedig a bölcsődének készítettük közösen a nyáron végszóra tudtuk befejezni ,de sikerült a múlthéten kapták meg .Most már a bölcsit díszíti.

QuiltingÉn ezekkel a munkáimmal vettem részt



























A kiállításon a csoport tagjaiból néhányan.

1 megjegyzés:

Luca írta...

Marika ne keseregj. Nekem a fiam ment el tanulni..... Ez van.
Nagyon jó pofa a Nagymama virágoskertje mintával készült fa. Tetszik.